måndag 24 september 2012

Söker redaktör!

Hej!

Nu har jag bloggat om Tay i nästan ett år, och jag känner att jag inte klarar av de själv. Det är så mycket uppdateringar per dag, särskilt nu, när Red är på väg. Så jag undrar om någon av er, läsare är sugen på att blogga här hos mig? Det skulle bli jättetrevligt! Jag söker två bloggare. Det här är kraven:

Bloggare #1

  • Du måste gilla Taylor!
  • Erfarenhet, en egen blogg eller någonting.
  • Massor med tid. Eller nja, inte massor, men mycket!
  • Bra stavning.
  • Bra informationskällor, om du nu skulle börja blogga så måste man ju ha en bra källa!
  • Ett google-konto
Nu kommer det som kräver lite mer tid! Här söker jag någon som skulle kunna typ gå upp på natten och följa en gala via nätet osv. Ha bra länkkällor för att göra något som en ''livesänding'' från galan här på bloggen.
Bloggare #2

  • Mycket med tid (särkilt på natten, då amerikanska galor sänds ofta på natten om man räknar över till svensk tid)
  • Bra länkkällor till olika galor
  • Allt annan som behövs till att bli bloggare #1!

För att skicka in ett ansökan är det bara att mejla till emma.taylor.team@gmail.com och skriva hur gammal du är, vilken ''alternativ'' du väljer skriva adressen på din eventuell blogg osv. Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar