måndag 22 oktober 2012

Let the RED era begin!

Såja,  Swifties idag är det den 22 oktober! Alltså RED kommer ut!

Jag vill bara skriva att jag är så stolt över att vara Swiftie så länge, att vara med Taylor från början, sedan albumet Taylor Swift gick ut. Även om Taylor går nu mer åt pop hållet, kom ihåg att det fortfarande är Taylor, vår Taylor. Hon kommer aldrig förändras, hon är fortfarande den lilla, blonda tjejen med cowboyskor, söta klänningar och vilda lockar. Jag vet att vissa Swifties har slutat att gilla Taylor efter We Are Never Ever Getting Back Together, men det tycker jag är inga riktiga Swifties. På Red finns det både country och pop låtar, det är jag väldigt glad över.

Jag vill gratta Taylor, RED är verkligen ett mästerverk! Det finns så mycket power och känslor på plattan! På onsdag kommer skivan ut i Sverige, passa på och köp den! Jag ska köpa den på fredag eller lördag, är helt spänd, jag kan verkligen inte vänta tills jag får den i mina händer!

Jag är jättestolt över dig, Taylor Alison Swift. Bra jobbat.


                                                   LET THE RED ERA BEGIN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar