söndag 11 november 2012

MTV EMA

Idag bestämde jag mig för att göra en livesändning från MTV EMA's, men eftersom imorgon är det måndag, vilket betyder skola vet jag inte om jag kommer kunna göra ''rapport'' från hela galan.

Röda Mattan
Röda Mattan börjar kl. 20.00, och man kan se den på MTV, eller på deras webb


MTV EMA
Kl. 21.00 svensk tid.

19.40
Taylor har redan dykt upp på röda mattan! Jättefin!

20.08
INTERVJU MED TAYLOR! De grattar henne för RED :)

20.12
Taylor och Lana Del Rey!

20.50
Galan börjar om 10 min!

21.00
Nu börjar det!

21.22
Lana Del Rey presenterar Best Female! Håll tummarna!

21.24
Taylor VANN!!! YES! Hennes första, och säkert inte sista pris ikväll!

21.32
Taylor intervjuad backstage nu!

22.00
Best Live! Hoppas Taylor vinner!

22.01
Taylor vann! Grattis! Mina händer skakar såå mycket nu!!!

22.09
Jag måste tyvärr gå nu :( Men jag uppdaterar imorgon, är 100% säker att Tay vinner allt hon var nominerad i! Blev också jätteglad för Lana Del Rey som vann Best Alternative, gillar henne jättemycket!

Här är Taylors intervju i HQ!

Inbäddad bildlänk

Kvalitén är mycket bättre nu!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar